اخبار مرتبط

تعداد بازدید: 5271
زبان : فارسی

ایمنی، کیفیت، طراحی سه اولویت اصلی محصولات آتی مدیران خودرو

تاریخ درج خبر : 1397/2/9

به گزارش روابط عمومی شرکت مدیران خودرو و به نقل از چری اینترنشنال، در خلال برگزاری همایش سالیانه نمایندگان چری در چین، کارگاه بررسی خودرو (کار‌کلینیک) و تست رانندگی در پیست برای برخی از محصولات آتی شرکت چری برگزار شد. در این برنامه که با حضور بیش از 200 نفر از اعضای نمایندگان شرکت چری از کشورهای مختلف از جمله ایران در پیست خودرویی کایسر در منطقه چانگ‌پینگ پکن صورت گرفت، محصولات چری مورد بررسی و تست حاضران قرار گرفت تا در جلسه ایی مشترک نسبت به تبادل نظر و بهبود عملکرد این محصولات برای حضور موفق در بازار مصرف اقدامات لازم صورت گیرد.
پیست خودرویی کایسر KAISER که در منطقه Changping پکن مستقر شده در فضایی بالغ بر  140 هزار متر مربع برای پوشش فعالیت های متمرکز خودرویی اعم از تست رانندگی، راه اندازی محصولات جدید، برنامه های آموزشی و رقابت های رانندگی و غیره استفاده می‌شود. این مرکز به جهت زیرساخت های مناسب بعنوان یکی از بزرگترین سایت های رانندگی و سواری در پکن شناخته شده است. این برنامه تست در سه قسمت مجزا طراحی و برنامه ریزی شده بود که در مرحله اول تست خودرو در شیب های محاسبه شده به منظور آزمایش قدرت کشش موتور و همچنین زوایای ورود و خروج انجام گرفت. در مرحله دوم رانندگان از مسیر های استاندارد مارپیچی شکل و با سرعت مشخصی به منظور بررسی وضعیت سیستم های تعلیق، ترمز و پایداری خودرو پرداختند و در مرحله سوم در مسیر سرعت که با پیچ های تند طراحی شده است قابلیت های فنی خودرو به نمایش گذاشته شد. در نهایت بازدید کنندگان با مدیران ارشد شرکت چری و تیم مهندسی در جلسه مشترک به بررسی محصولات و تبادل نظر پرداختند و بر سه شاخصه ایمنی، کیفیت و طراحی بعنوان سه رکن اساسی موفقیت این محصولات در بازار مصرف تاکید کردند. همچنین کارگاه بررسی برخی از جدید محصولات چری در قالب نسخه اولیه محصول (Prototype) به معرض نمایش و نظر سنجی قرار گرفت تا واحد تحیقی و توسعه محصول چری شاخص های مختلف بازارهای مصرف خود در کشور های مقصد را بیش از پیش مورد توجه قرار داده باشد.
هیئت اعزام شده شرکت مدیران خودرو نیز که برای حضور در همایش سالیانه نمایندگان چری به کشور چین سفر کرده بودند در برنامه های تست و بررسی خودرو حاضر شدند تا از روند آماده سازی محصولات آتی قابل عرضه در کشور ایران مطلع شوند. طی روزهای آتی هیئت اعزامی در دیگر برنامه‌های شرکت چری شامل کنفرانس سالیانه نمایندگان چری، بازدید از خط تولید کارخانه و نمایشگاه خودرو پکن 2018 حضور خواهند داشت که گزارش آن متعاقبا به اطلاع خواهد رسید.

از   1   رای
10

  نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.